Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Dalgona Coffee Resepi Mudah

Dalgona Coffee Resepi Mudah. Bulletproof coffee adalah daripada campuran mentega dan kopi! Simak resep dalgona coffee praktis dengan bahan yang mudah ditemukan berikut ini!

Xing Fu Tang Malaysia Mengeluarkan 6 Minuman Baru, Salah
Xing Fu Tang Malaysia Mengeluarkan 6 Minuman Baru, Salah from dailymakan.my

Kopi hits ala korea ini mudah dibuat sendiri di rumah lho. Bahan yang digunakan pun tidak terlalu banyak dan mudah didapatkan di. Bezanya ialah dalgona milo kene letak ovelette.

1 tbsp instant coffee (saya gunakan nescafe gold) 1 tbsp gula putih 1 tbsp air panas


Resipi sedap dan mudah untuk dalgona coffee. Tak hanya visualnya saja yang terlihat menarik, dalgona coffee juga memiliki rasa yang tak kalah nikmat dengan kopi kekinian lainnya. Rasa pun tak berapa manis.

Kalau yg tak minum kopi, boleh cuba dalgona milo.


Resep dalgona coffee mudah dan praktis, cukup siapkan 5 bahan ini! Kopi hits ala korea ini mudah dibuat sendiri di rumah lho. Resepi dalgona coffee ini telah dikongsikan oleh che enon aiskrim di facebook dan ramai menggemarinya tau!

Jom ikuti perkongsian penuh resepi di bawah:


Berikut kami sajikan dua cara membuat dalgona coffee yang cepat dan mudah dibuat. S2 universitas gadjah mada ilmu komunikasi hubungi kami di [email protected] langkah. Cara menyediakan ‘dalgona coffee’ viral yang paling mudah ni.

Air yang asalnya dari korea dah menular di malaysia.


Most helpful most positive least positive newest. Tipsnya, jangan putus asa dan pukul krim sehingga menjadi gebu! Ianya menggunakan tiga bahan sahaja iaitu serbuk kopi, gula dan susu.

Jom tengok cara buat dalgona coffee dengan mudah.


Resepi kopi yang kini sedang popular di media sosial. Terjebak juga dengan dalgona coffee yang sedang viral sekarang. Ramai yag kata sedap, bagi yang kuat minum nescafee nie ok la, yang tak kuat nescafe nie boleh kurangkan sedikit sukatan tue.

Post a Comment for "Dalgona Coffee Resepi Mudah"